Reading:
Co się dzieje kiedy klient kupi usługę w Droplabs? Jak jest o tym informowany? Jak informowany jest obiekt?

Co się dzieje kiedy klient kupi usługę w Droplabs? Jak jest o tym informowany? Jak informowany jest obiekt?

13 września 2018

W momencie odnotowania płatności za usługę, system Droplabs automatycznie przesyła do klienta wiadomość email z podsumowaniem zamówienia oraz potwierdzenie zamówienia w formie biletu / vouchera. Voucher lub bilet jest załącznikiem do wiadomości e-mail. W Panelu klienta, edytując konkretną usługę możesz ustawić jak będzie wyglądał taki voucher. Do wyboru masz trzy możliwości:

Zrzut ekranu 2018-12-20 o 11.57.51

Na voucherze zawsze zawarte są kluczowe informacje pozwalające zrealizować voucher tj:

  • nazwa i adres obiektu usługowego,
  • data realizacji,
  • informacja dot. ewentualnej koniecznej rezerwacji,
  • nazwa zabiegu,
  • pełny opis usługi,
  • numer vouchera oraz unikatowy QR kod.
  1. Jeśli wybierzesz opcje „wejściówka z dodatkową grafiką”, możesz załączyć własną grafikę, i będzie ona wstawiona poniżej opisu. Poniżej przykład:

na_bloga.png

Pobierz przykładowego PDF-a z własną grafiką

2. Jeśli korzystasz z opcji „Wejściówka w formie vouchera”,  korzystasz z przygotowanego przez zespół Droplabs szablonu – dostosowanego do okresu np. świateczny, walentynkowy itp.

Co ważne, klient widzi podgląd voucheru już w procesie zakupu:

Zrzut ekranu 2019-02-18 o 08.59.31

Aktualną miniaturkę zawsze zobaczysz w panelu.

Przykład szablonu dla okresu Świątecznego:

na_bloga_2.png

Pobierz przykładowego PDF-a z grafiką w tle

Przykład szablonu dla okresu Walentynek:

na_bloga_4.png

Pobierz przykładowego PDF-a z wzorem Walentynkowym

Przykład szablonu dla okresu Wiosennego:

wizualizacja

Przykład szablonu z okazji Dnia Matki:

Zrzut ekranu 2019-05-14 o 17.49.52.png

Pobierz przykładowego PDF-a z wzorem na Dzień Matki.

3. Jeśli prowadzisz sprzedaż np. biletów wstępu i zależy Ci by wydrukowanie biletu było jak najszybsze dla Twojego klienta, możesz użyć opcji „Klasyczna wejściówka”

na_bloga_3.png

Pobierz przykładowego PDF-a z wejściówką klasyczną

Jak ustawić szablon wejściówki? Wejdź do Panelu klienta, wybierz usługę dla której chcesz ustawić szablon i wybierz wzór w sekcji „Wejściówka”:

Mlxo4FiUgR.gif

Równocześnie, potwierdzenie zakupu jest przesyłane do właściciela salonu. Potwierdzenie zawiera m.in. nazwe zakupionej usługi, jej cenę, oraz dane kupującego.

klient kupił 2

Dane kupującego to imię, nazwisko i adres e-mail. Można również włączyć zbieranie numeru telefonu, jeśli jest to konieczne do realizacji usługi. W tym celu skontaktuj się ze swoim opiekunem w Droplabs lub pisz na [email protected].

Potwierdzenie wysyłane jest na adres email podany podczas rejestracji w Droplabs. Możesz zmienić ten adres na dowolnie wybrany  —  w tym celu ponownie skontaktuj się ze swoim opiekunem lub pisz na [email protected]

Jak monitorować czy klient faktycznie zapłacił za usługę online? Jak odznaczać, że usługa została wykorzystana?

Możesz weryfikować klienta sprawdzając jego imię i nazwisko oraz odnotowywać fakt wykorzystania wejściówki we własnym zakresie np. za pomocą systemu do zarządzania salonem, zwykłej notatki czy arkusza kalkulacyjnego. Możesz też użyć przygotowanej specjalnie w tym celu aplikacji Droplabs. Decyzja należy do Ciebie.



0 Comments

Dodaj komentarz

Related Stories

29 kwietnia 2019

Jak skutecznie sprzedawać online? Na przykładach klientów Droplabs.

8 sierpnia 2019

Obsługa zapytania klienta sklepu online

Arrow-up